måndag 12 oktober 2009

Påsöppnardag!!

Idag är det dags!!
Fröken fyller 29 år.....igen.....och igen....och igen....och igen.
Jag har sex-vecka på jobbet i veckan (öppnar kl.6), så inte blev det frukost på sängen och inte blev det paketöppning idag på morgonen.
Jag fick i alla fall ett sömndrucket "Grattis på födelsedagen älskling" från M - som befann sig någonstans under täcket och alla kuddarna - när jag sa "hejdå" imorse.
Jag får ta igen det ikväll, jag har beställt smarrig middag och spännande påsöppning, äntligen är det dags!!
Som jag har väntat....lovar att skvallra om innehållet så fort jag vet.

4 kommentarer:

  1. Ujujujuj vad nyfiken jag är. Förväntar mig utförlig rapport när jag kommer snubblande i morgon.

    SvaraRadera
  2. Oui!!!ja jag har oxså väntat vad det kan vara där på hyllan!!;-)
    måste ju säga att det är strongt att du inte har kikat!!vete tusan om jag inte hade gjort det ändå....vi väntar med spänning....
    kramar

    p.s jo GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FÖRSTÅS!!

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS i efterskott vackra dam! :) Hoppas att födelsedagen var allt du hoppats på och ännu lite till ;)

    Vad var det i påsen nu då??? :D

    Stor kram! <3

    SvaraRadera
  4. Ojojoj, grattis i efterskott. Vilken himla fin present. Bling är aldrig fel och personligt bling even better! Kram Petronella

    SvaraRadera