tisdag 13 oktober 2009

Bling från Bellagio

DET var vad som fanns i den hemlighetsfulla påsen.
Ett armband med av mannen, personligt utvalda berlocker.
Det finns många förklaringar till att jag fick de berlocker som jag fick, men alla har med födelsemånaden, smeknamn och små personliga uttryck att göra - annars hade ni kanske undrat varför min blivande ger mig ett spöke, en pumpa och en häxhatt....
Jag kärade i alla fall ner mig totalt i det.


(Bilder: Maria)
Bling från Bacio, Bruschini, Bellagio.

5 kommentarer:

  1. engelsson traskar lite skamset in till goaste Maria o ber ödmjukast om förlåtelse för sin bortavaro.. Som svar på din fråga..ja jag har landat..inte med en duns utan mer som när ett litet dun seglar ner på marken.. Jag mår en miljon ggr bättre.. Har lärt mig mycket av situationen men även av era goa kommentarer..tack underbara du för dina ord.. Kramar om varmt o kikar samtidigt närmare på ditt fina smycke..en sån underbar present..

    SvaraRadera
  2. Jättefint armband =)kram på dig / Camilla

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Vilket läckert smycke. Det var väl värd att våndas för påsen för något så där fint. kram

    SvaraRadera
  4. Vilken fin present:-)!!
    Gulligt med att varje berlock har en tanke!!då är det genomtänkt och inte vad som helst!!

    Ha det så bra!!kramar

    SvaraRadera