fredag 2 oktober 2009

Ett bra upplägg

Idag mina kära vänner har fröken M semester!!
Semester är bra grejjor och idag det ska lyxas med gott om tid och småpyssel.
Dagen inleddes med en mysig frukost tillsammans med mannen och nu ska vi iväg och klura ut hur bröllopstårtan ska smaka och se ut.
Börjar fundera på om det där med frukost inte var någon bra idé när allt kommer omkring, måste ju ha plats för alla smaskiga prover.
Vid lunch ska jag till frisören och piffa lite och ikväll är det stor baluns med jobbet.
Stampa klackar, vifta rumpa, göra raketen!!

Och håll i er nu - Heeela dagen i lugn och ro, inget jobb, ingen stress, inga måsten.
Lyx, lyx, lyx!!

2 kommentarer:

  1. Ojjjjjjjj det var en fredag det..då hoppas jag att allt förlöper fint o önskar dig en riktigt trevlig dag..kram

    SvaraRadera
  2. Du har det bra du, jag hade det bra igår och är ofantligt rik i dag.
    Stressa lär jag få göra för hur lång tid tror du att det tar att förvandla en bättre begegnad tvåbarns mamma till en party pingla???!!! TIMMAR skulle jag vilja säga...

    SvaraRadera