torsdag 1 oktober 2009

En syndig eftermiddag

Igår blev det övertid på jobbet - fördelen är att jag fick klart en del.
Galopperade därefter i vildsint fart mot T-banan för en dejt på stan med B.
Vi hade inga planer och inga mål, men vi har börjat ses efter jobbet med grundtanken att sätta lite knorr på de vardagar som behöver det. Igår var en sån dag...
Väl sammanstrålade, beslutade vi oss för att inspirera oss med lite trevliga underkläder inför bröllopet och möjligen en eller annan regnig torsdag.
Det gjordes ronder på Agent Provocateur och Pom Pom Parlour (som förövrigt har en nyöppnad butik i Sturegallerian)...man kan väl säga att det var syndigt inspirerande.

Vi får se vad det blir till bröllopsnatten....något ska jag ju hitta att skrämma min nyblivna make med.

3 kommentarer:

  1. Vardagar behöver defenitivt knorras till..engelsson nickar instämmande..så galoppera på du..kram

    SvaraRadera
  2. Detta gillar jag...för det är ju så att det måste ju inte kanske alltid var helg...för det lilla mysiga....och det är kul med underkläder :-)

    kramar

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! Ska jag säga påsen, påsen, påsen nu?? ;) Kram

    SvaraRadera