fredag 16 oktober 2009

Ombokat

Då har vi tillslut lyckats hitta en ersättning för vår "lilla" bröllopsresa.
Sheraton bokat, komplett med förstaklass på flyget. Känns helt ok faktiskt ;o)

(Bilder: Sheraton)
I eftermiddag ska jag iväg till Bromma och plocka upp mor och far som tittar ner över helgen. Blir lite försenat födelsedagsfirande ikväll, vilket inte alls är särskilt otäckt.
Jag kör gärna en repris från måndagen....lätthalstrad tonfisk, skaldjusröra, löjrom, skumpa och till efterrätt mudcake, färska hallon och vispgrädde.
Härligt!!!
....men nu gjorde jag mig själv hungrig och sugen - Har alldeles för bra fantasi!
Nam nam nam....

4 kommentarer:

  1. Men Maria, självklart finns A-ha! ;) Oj lät inte alls dum den där resan. Eller maten eller festen Kram

    SvaraRadera
  2. Ahhh så fint det ser ut. Det blir väl som vi bestämt??? Den stora kofferten med mig i, jag kan sova i den i badrummet eller på balkongen......=0)

    SvaraRadera
  3. Oj oj det låter supersmarrigt..vilken tur för dig att jag ätit en underbar köttsoppa..med..håll i dig nu....kliiiiiiimmmmmpppp..sååå gott..mumsar äännu vid tanken.. Så ät du din smarriga mudcake..snyyfftt.. O hälsa så gott tillbaka till mina surrogatföräldrar..hoppas de får en fin vistelse hos er..Kramar om

    SvaraRadera
  4. Hejs!
    Det där stället!!!vill dit nu :-)
    Hur fint som helst!! va kul!!
    och ja middagen,,,jag kommer!

    kramar

    SvaraRadera