lördag 3 oktober 2009

Jag är...

...lite "trött" idag. Det blir man ibland efter en riktigt lång och trevlig kväll.
Trots det har vi varit ner på stan och fixat väst, skjorta, kravatt osv. till M och hans bestman. Här kommer återigen en rekommendation:
Om ni någongång ska piffa till det lite, har ni möjlighet ta kontakt med Östermalm Smoking & Frackuthyrning helt FAN-TAS-TISK sevice och ett strålande sortiment.

Nu ska jag dock tillåta mig att kapsejsa i soffan, vi har hyrt båda Johan Falk-filmerna och ska mysa till det lite. Ben och han ni vet den där Jerry, ska också med.

3 kommentarer:

  1. Hejsan hej,

    Det jag önskar mig är att jag får en riktigt trevlig helg i Jönköping nu till helgen då jag ska fira min födelsedag där=)

    Hur är det med dig då?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vad herrskapet har hunnit med denna helg! Inte illa ;)

    Hoppas allt är bra så här en oktobermåndag. Här är allt toppen (utom fossingen/benet då förstås)! :)

    Kram på dig namne! <3

    SvaraRadera
  3. Kikar in o kollar till dig..hmm det verkar som om du borde ta det lite lugnare..

    SvaraRadera