måndag 19 oktober 2009

Fullt hus - Ny vecka

I helgen har hemmet varit fullt av familj.
Det har firats försenade födelsedagar och diskuterats praktiska saker runt bröllopet och pysslats och shopptas och ätits god mat och druckits ännu bättre vin.
Och när mamma och pappa flög hem igår, åkte vi och plockade upp sonen som stannade till på väg hem från Danmark, sen blev det myskväll tillsammans med honom.
Hur trivsamt som helst - vi träffar ju inte våra närmaste alltför ofta på grund av alla avstånd.

I eftermiddag ska vi jaga upp en tjusig kostym så att han kan matcha sin far den 2:a januari.

(Bild: Östermalms Smoking & Frackuthyrning)

4 kommentarer:

  1. Alltid härligt att träffa nära och kära!

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag är kanske lite trög men... sonen? :)

    Stilig outfit du har på bilden där, herrar har det minsann inte så svårt i bröllopstider dom! :)

    Härligt att ni hittat en ny resa :) Vi har precis börjat leta efter bröllopsresa två som förhoppningsvis går av stapeln i januari eller februari!

    Ha en riktigt mysig tisdagskväll, kraaaaaaam! <3

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det låter!!shoppa god mat, vin och människor man trivs med :-)

    Kan tänka mig att du/ni har mycket nu i bröllopsplaneringen....men ett minne för livet!

    Ja färgen på håret blev det vanliga, ljust :-) men funderar på att lägga in lite bruna slingor i det...och ja visst är det lite mysigt att pyssla...idag har jag lärt mig köra trädgårdstraktorn ha ha...det var kul faktiskt...lite mallig för nu backar jag och obehindrat och körde in den själv i ladan...ledig idag skönt skönt!

    Ha det så jättebra!!kramar

    SvaraRadera
  4. engelsson trillar in o kollar till dig..jag har varit riktigt supertrött i flera dagar så jag har inte varit runt på några bloggar.. Låter som om ni hade en underbar helg..mysigt

    SvaraRadera