tisdag 27 oktober 2009

En annan kvinna


(Bild: Clip Art)
Vaknar före klockan av att mannen stönar en annan kvinnas namn.....
Känns ju sådär....
Funderar på att döda honom lite....
Känner att jag knappt orkar röra kroppen, än mindre döda någon just nu....
Kommer på mig själv med att stöna kvinnans namn....
Får en djupare förståelse för mannen och beslutar mig för att han gör helt rätt.
Vi ser - nåja, kisar - på varandra och delar ett ögonblick av samhörighet och förståelse, sen MÅSTE jag kliva upp medan han får ligga kvar och vrida sig i sängen ett tag till.

Vem kvinnan är??
En väninna och god väns fru som är instruktör i aerobics och bodypump.
Ett riktigt energiknippe, tillika krutpaket som höll pump-pass med oss igår kväll.....
Ynk, ynk, ynk....vad duktiga vi måste ha varit.

5 kommentarer:

  1. Låt mig se nu..skaaaa man kanske tycka aningens synd om er..NEEEEEEEEE icke då..fullllständigt självförvållat konstaterar engelsson o ryyyser vid blotta tanken på sånt däringa body jump..låter fullständigt vansinnigt om du frågar mig..o det gjorde du ju uppenbarligen INTE eftersom du ligger o har ont,..fniss.. Men ok..liten aningens aning kan jag väl tycka synd om då..kram..

    SvaraRadera
  2. Okej då..engelsson e medgörlig..klappar om o pysslar om o kommer med frukost o våtvarma omslag...o en stooor låda chokkela*L*

    SvaraRadera
  3. Ha ha tack nu fick jag en rolig start på dagen! Ni var säkert jätteduktiga :D Jo vi verkar ha en hel del gemensamt. Kram

    SvaraRadera
  4. Oookej..låter som en plan..kram*L*

    SvaraRadera
  5. Hallå, och tack för dina fina ord igår när jag mycket riktigt behövde dem som mest! :)

    Måste erkänna att jag (och Maken som utan att jag visste det smygläste över min axel) hoppade till när jag läste första delen av ditt inlägg ;) Det bästa med träningsvärk är att man vet varför man har det och att det har gjort nytta!

    Må väl fina Maria utan h, stor kram från söder om stan! :)

    SvaraRadera