torsdag 8 oktober 2009

Björnen är inte så dum

Är det någon fler än jag som riktigt känner i kroppen att det börjar bli höst?
Missförstå mig rätt, jag bara älskar hösten, krispiga dagar med fantastiska färger på träden, mys med värmeljus och en filt, varmt the en regning dag...MEN, mörkt, ruggigt och uschligt på morgonen när man ska lämna sin varma, goa, härliga säng.
Björnen har fattat allt bäddar in sig, kryper ihop och går i idé till vintern är över.
Tänk vad skönt!!

(Bild: Hanky)
Men det innebär ju i och för sig att man missar en del.....hmmm.
Nåja, plockar väl fram vantar och varmare skor och jacka då. Jag har ju en väntande påse och ett bröllop att se fram emot.

3 kommentarer:

  1. Om de glansiga retar folk vad tror du då att ett par fyllda med paljetter gör...... Jag tar båda!!

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner att det är höst nu, löven är så fina ute=)

    SvaraRadera
  3. engelsson nickar eftertryckligt bestämt instämmande..hösten e underbar

    SvaraRadera