tisdag 6 oktober 2009

Jag är inte här!

God morgon på er!
Jag har nu huttrandes, hasat mig till jobbet och loggat in samtidigt som jag i huvudet upprepat;
- Jag är på Tobago, jag är på Tobago, jag är på Tobago jag är inte här......
Det hjälper inte!!

Kan också meddela att vi stött på patrull med vår "lilla bröllopsresa". Vi hade bokat Kap Verde och i helgen fick vi av tillförlitlig källa höra att vi INTE bör åka dit - Pengar kastade i sjön, blåst, usel mat och Kackerlackor ÖVERALLT (till och med på badstranden). Kändes ju lite sådär...så nu letar vi alternativ.
Vi vill inte åka så långt - i och med att vi bara kan vara borta en vecka - och vi vill inte lägga så mycket mer än vi redan lagt på resan - då vi har större planer framöver.
Kliar geniknölarna och funderar......

1 kommentar:

  1. Hej!!
    förstår att du har mkt nu med alla planer!!men så kul!!det är ju inte var dag man gifter sig....;-).
    Hoppas det löser sig med bröllopsresan!!Kackerlacker e ju inte dem man vill spendera sin tid med!!
    Och tusen tack för ditt inlägg ang. att barnen flyttar ut! och du har alldeles rätt.!!
    Man skall vara glad att det går bra och alla ska ju ut ur boet någon gång!!
    P.S idag är det jag som säger att jag är i värmen...spöregnade när jag skulle åka hem från jobbet idag....burr!!

    Massor med kramar

    SvaraRadera