söndag 25 oktober 2009

Ledig helg och gratis timme

Vad jag har sovit i helgen - OJ!!
Till och med jag blev förvånad. Förutom sovmorgon till 10-snåret, BÅDE lördag och söndag så har jag hunnit med en eftermiddagslur i soffhörnet.
Fast idag ställer man ju om klockan till vintertid....så egentligen sov jag ju bara till nio. Ehhhrrrmm.....
Undrar om det är så katter har det.
En katt som jag älskar högt är Simon´s Cat, har ni inte stött på honom innan kommer här ett smakprov - Han finns även som film på Youtube.

(Bild: Burburu)
För övrigt roade jag mig precis med att skrämma livet ur min man...Fniss fniss fniss.
Begriper inte att han kan bli så överaskad när han vet att det bara är vi två hemma, för fullt så hemsk ser jag väl inte ut.....eller???
Måste nog lämna er nu för en lägeskontroll i spegeln -För han såg verkligen orolig ut....
Nu blir JAG orolig!!

2 kommentarer:

  1. Heeeeiiiiiii*S* Men vad bra att du sovit då....behövs i denna mulna kulna tid.. Så det suger i gottetarmen vid tanken på rönnbärsgele*S* Du kan ju få receptet..fniss

    SvaraRadera
  2. Simons cat är en favorit. Brukar med jämna mellanrum kika om det kommit något nytt. Vad har du nu hittat på? :D

    SvaraRadera