torsdag 22 oktober 2009

En hektisk vecka

Full fart från morgon till kväll, men massor av kul på vägen.
Så kan jag kanske sammanfatta veckan nu då jag varit så dålig på att skriva.
Det har varit bröllopspyssel, konstshopping, träning och massor av jobb.
Ikväll bär det av till stallet och imorgon ska jag hålla i en presentation av ett projekt jag håller på med....så det blir väl att plugga på vad man ska säga ikväll.

(Bild: Maria)
Dessa små skapelser har jag också knåpat ihop i mellantiden.
Jag ska ha en hel hög till, men det är i alla fal en början.
Små, sydda organza-påsar med silverdekor på kanten till det hjärtformade bröllopsriset.
Vad kan man döpa dem annat än till "Hjärtegryn"?
Jag vet inte hur det är med er, men jag kan absolut tänka mig att stå i ett regn av hjärtegryn på min bröllopsdag.

3 kommentarer:

  1. Hejs!!
    Hjärtegryn låter gulligt och bra tycker jag!!
    Och jag vill absolut ta en liten plats i din väska..ska vara så tyst och snäll så!!

    P.S traktorkort ja ;-) fixar det nog bra!!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag ska se till att det regnar hjärtegryn på dig minsann.

    SvaraRadera
  3. Men det var det hjärtegulligaste engelsson sett på bra länge..ooooooo tänk o stå i ett regn av små hjärtegryn..tänk vad mycket gulligt det finns..engelsson som satt o småsurade blev ögonablink på hjärtevarmt humör..kram..kram ..kram för det..o hoppas goaste du har en riktigt fin lördag

    SvaraRadera