onsdag 25 november 2009

Status....

Datorstatus = Lagad - Hände tydligen vid kl.17:35 igår kväll.
Jaha, då får vi se hur länge det håller den här gången då - Nej, jag är inte bitter bara luttrad realist.
Sitter och håller tummarna att det håller i sig.....så hårt att det ta mig 17 gör ont i lederna.

Hälsostatus = Bättre begagnad - Igår var det läkarbesök med mina fötter. Ny operation schemalagd till i mars, båda fötterna igen fast andra sidan.

Grad av vakenhet = Ca. 50% - öppnar på jobbet i veckan och de första två dagarnas "uppvaknanden" har varit rätt smärtsamma så jag unnnar mig halvfart den här första timmen.

Frukoststatus = Proteinsmoothie - Orkar inte annat än att mixa och skaka på morgonen och snart ska brudklänningen provas in.

Mental status = Tro på det bästa men var förberedd på det värsta.

1 kommentar: