söndag 8 november 2009

Söndag kväll igen

Oj oj oj, jag säger då det - Beverly Hill Ice Tea - samma sak som en räddad helkväll.
Trots det så har vi faktiskt fått en del gjort idag sedan man lyckades öppna korpgluggarna i förmiddags.
Sitter just nu med en smarrig proteinsmootie och trivs efter ett pass på gymet.
Jag ska vara helt och fullt, 100% ärlig - Det gjorde ONT idag, benen var tunga och ömma från gårdagens pass och sinnet ynkade sig och protesterade att soffan var MYCKET skönare.
Jag överröstade dem med att smärta bara är psykiskt....men idag var det en aning svårare även för mitt pannben att tro helhjärtat på det.
What ever - passet är slutfört och jag känner mig nöjd. Nu kan man i godan ro mysa ihop sig under en filt med mannen och se en film.

Ska också passa på att önska min lilla pappsing grattis på farsdag - hoppas dagen blev så lyckad som det lät att den skulle bli imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar