tisdag 10 november 2009

Florence Nightingale

Är mitt mellannamn idag - Jag är med man....sjuk man.

Igår hade grannen partaj och det tog att tag innan de begrep att det är smart att stänga balkongdörren när man har raj raj en måndag efter midnatt - Hur man nu ORKAR det!?!
Tillslut somnade i alla fall Maria sött och vaknade med en mycket varm och emlig liten varelse bredvid sig - Mannen.
Jag matade med Alvedon, vatten och C-vitaminbrus och stoppade om innan jag gasade iväg till jobbet.

Sitter nu här och känner oroligt efter om någon läskig bacill kan ha krupit över på mig under natten - Nej, tack och huvva!!

(Bild: Metrobloggen)

3 kommentarer:

  1. Uj uj då vännen, hoppas att han kryar på sig fort mannen din! :)

    Hur fortskrider bröllopsplanerna min vän? Känns som om det var ett tag sedan jag hörde något om dem nu :)

    Hoppas att allt är bra i övrigt och att bacillen inte ger sig på dig med! Kram på dig <3

    SvaraRadera
  2. nej ush, bacillerna duschar vi bort. Blä. å krya!

    SvaraRadera
  3. Men jisses jisses då..en ämlig karl på halsen..hmmm kurera honom fort med nässpray, halstabletter i varm mjölk, våtvarma omslag o annat pjosk..för husfridens skull..kramar om varmt o förstående

    SvaraRadera