måndag 16 november 2009

Måste ta mig i kragen!!

Nej, nu får det vara NOG.
Nu har jag varit trött och inte velat hela förra veckan, nu får det vara bra!!
Bokar mentalt in gymet ikväll - får se om jag får sällskap från - inte fullt så - febrige mannen.
Igår fick jag i alla fall lite gjort hemma, ni vet såna där "skojjiga" saker med vuxenpoäng - Ta hand om tvätt, röja i köket, pimpa garderober.....å andra sidan så stod jag och löste världsproblem medan jag strök så - bonuspoäng för "multitasking".

Hörni goa, trevliga och härliga människor - Har ni något bra tips för humör och energihöjare?? Mitt eget är Chi San....ska tassa iväg till butiken och införskaffa höstens första flaska.

(Bilder: Wordpress)
Smakar si sådär men funkar - i alla fall i flytande form och på mig.
Käns litegrann som att någon vrider upp gökuret några varv extra.

2 kommentarer:

  1. Hejs!!
    Ser att det inte är bara jag som är trött och inte har lust med att göra saker....jag skulle träna idag på em...blev det av...nix pix....jag köpte Mivital jag..vitaminer och mineraler..få se om det blir bättre...och som sagt...ta sig i kragen...och hoppas att solen kan titta fram lite...

    På onsdag skall jag till Nazanin, ska bli spännande ;-)berättar sedan.

    Massa kramar och min lilla energi skickar jag här över mailen...kramar

    SvaraRadera
  2. Jamen jissses då..e detta en epidemi..jag har inte lyckats öppna ögona mer än på trekvart den senaste veckan....hmmmm..försöker slänga över lite energipiller åt dig..kramar om

    SvaraRadera