tisdag 17 november 2009

EFTERLYSES!!!


(Bild: Wordpress)
Är det någon som sett min sug??
Den är borta och jag hittar den inte hur jag än letar.
Jag har provat att ställa ut lockbeten och gullat och ropat, men den är och förblir väck.
Börjar tro att den har rymt sin kos.
Så nu vill jag be er;
Skulle ni se en liten, rufsig, hårig, rätt ettrig och lite smått envis sug med sliten röd ryggsäck kan ni väl höra av er - jag saknar den väldigt.

Tips: Sist hittade jag den halvvägs till Arlanda....den hävdade att den var på väg till Cancun.

5 kommentarer:

  1. Aj tusan..då var det den som travade förbi här nyssens..näsan i vädret o ilsket muttrande om taskiga arbetsvillkor o löneförhandlingar som strandat..det sista jag hörde var nåt om skyddsombud o anmäla minsann..så jaa det ser ILLA ut..oj oj

    SvaraRadera
  2. Förresten..tack så mycket för ditt goa beröm ang Utvandrar-bilderna..jag e faktiskt riktigt nöjd själv....

    SvaraRadera
  3. Jadu inte syns den till här heller! Vi kanske måste åka till Cancun och leta?

    SvaraRadera
  4. Hmmm jag tror den har åkt till Sydafrika med Blue Train....på väg till Pretoria to Cape Town han har bokat sig på luxery suit....

    http://www.bluetrain.co.za/gallery/The%20Blue%20Train-Club%20Car-seating-Smoking.jpg

    Hmm bestämt att vi ¨åker efter honom nu!!

    kram!

    SvaraRadera
  5. Den har förmodligen åkt iväg till Cancun tillsammans med min sug. Min har var försvunnen ett par dagar oxå, tror att det är en bra idé att åka efter och fånga de små fulingarna.

    SvaraRadera