onsdag 18 november 2009

Jag förstår

Jag förstår min sug, Cancun måste vara bättre än här och har man inga måsten så kan man ju packa sin lilla väska och dra.
Fast nu har jag ju fått sällskap av en himla massa trevliga tjejer i sökandet, samt även hittat vissa som misstänker att deras sug rymt tillsammans med min - Gjort gemensam sak så att säga.
Så nu tycker jag vi tar oss i kragen och hämtar hem de små rackarna!!
Vad tror ni mina damer kan vi behöva 3-4 veckor för att hitta sugarna igen??
Cancun nästa??

Bilder: Top things to do, Consierge, Sulekha, Photos Igougo )

6 kommentarer:

  1. Hmmm..vet du..jag tror det e bäst att sätta in en annons i DN..där vi lovar bättre arbetsvillkor o en massa förmåner..så kanske kanske de kommer tebax..men det gäller o smöra ordentligt

    SvaraRadera
  2. Hmm så sant..har de redan lyckats lämna landet så..men du Interpol

    SvaraRadera
  3. Ja lyssna på engelsson, smöra å övertala!

    SvaraRadera
  4. Jag tror alldeles bestämt att du ska gulla med den..på ett alldeles bedårande vis så den glömmer bort o rymma..

    SvaraRadera
  5. Mee liajki!!! 4 veckor tror jag minst att det tar....och eftersom man behöver sugen bla för att kunna jobba så tror jag att man kan kräva att få lön under tiden......eller???

    En större kartong tycker jag oxå skulle vara en bra idé, man kanske ska framföra det i stället för att rösta på sin favorit.

    SvaraRadera
  6. Ja tre fyra veckor behöver vi att locka fram de små liven :-)

    Sédan blir det att lirka och gulla skämma bort dem...få dem att inse att de är det bästa som finns....charm charm...nu ¨får vi visa vad vi går för :-)

    kram kram

    SvaraRadera