måndag 2 november 2009

Mera saker från helvetet....

Ni fick ju en ledtråd i förra inlägget.
Så om jag nu frågar er var skrivardjävulen är från så svarar ni självklart??
Just precis; Från HELVETET!!

Var på utbildning under eftermiddagen och påbörjade en hyfsat stor utskrift innan jag gick.
Den hann inte bli helt klar så jag bad goa, fina Ulrica hålla ett litet öga på skrivaren åt mig och lägga resultatet på mitt skrivbord. När jag några timmar senare kommer tillbaka, möter jag vildögda kollegor som undrade;
-Vad FAA-EEEN jag egentligen höll på att printa?!?
Skrivaren hare gått varm sedan jag lämnade......gått tom på papper och bestämt sig för att då börjar man minsann printa om hela Scheissen från början igen....och igen......och igen.
Jag hade ungefär ett halvt hektar prima skog på mitt skrivbord - Printade på bara en sida papperet....
(Bild: Arbetaren)
Ska även tilläggas att den på grund av detta, blockerat alla andras utskrifter under tiden.
Var sååååå sugen på att sparka eländet till New Gloukenshire!!
I och med att allt var i en salig röra och jag inte visste vad jag fått tre av och vad jag inte fått någon av, var det bara att börja om igen.....
Jag ligger inte på plus hos WWF idag!!
(Bild: Blogspot)

5 kommentarer:

  1. Hihihihihihi*ASG* FÖRLÅT SNÄLLA RARA DU MEN HIHIHI JAG KAN INTE SLUTA GARVA..oj oj *torkar bort ett ton skratttårar* jisses..tycker naturligtvis ooooerhört synd om dig förstås..o dina stackars kollegor oxå..*försöker desperat skärpa mig men faller ihop i en hopplöst fnittrande hög* hihi förlåt snälla du vi hörs i morgon..jag ska garva färdigt kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. O klaaart du ska ha bullar o gele..fnissss

    SvaraRadera
  3. Jaaadå såklart man ska le åt eländet..jag ler ännu..hihi..o björnarna..ja de klarar sig nock.. jag önskar dig en vilsam pappersfri dag på jobbet.-må tekniken jobba för dig idag...inte emot dig..stor varm kram

    SvaraRadera
  4. Tassar in ytterst försiktigt o kollar läget..hmmm ser lugt o behagligt ut..kramar om o önskar en fortsatt behagig dag

    SvaraRadera