fredag 18 september 2009

Tiddeli tiddeli pom....

Nu blir det fredagsmyyys, om det så är det sista jag gööör....det är dags för fredagsmyyys...pom pom pom...nu är det sluuut på veckan det är dags fööör fredaaaags myyyyys!!

Japp go vänner, fredagsformen börjar infinna sig och efter 13 dagars jobb ska det bli rätt skönt med lite ledigt.
Funderar på sovmorgon till kl.16 imorgon - men misstänker att jag får myror i brallan redan vid 08:30 snåret - just nu låter i alla fall 16:00 lockande.
Borde ta tag i att jobba på trädgården i helgen, ska slita bort lite gräsmatta och lägga om stenarna på grillplatsen.....hmmmm, det blir nog inte till kl.16:00 imorgon.
Fast det är ju rätt kära besvär.
Nej, nu måste jag jobba lite.

-Kraaaam på de!! (Som farbror Barbro sa....)

3 kommentarer:

  1. Haha..ja nu kan jag ju byta bild på näthinnan..från en tillplattad dam till en tilltufsad sådan som hysteriskt sliter upp sin gräsmatta..hmmmm låt mig tänka efter..BLEEEEV det nån förbättring*S* tack för rosorna o finorden..jag blev glad

    SvaraRadera
  2. Sitter gravallvarlig rätt upp i soffan o rabblar detta mantra..gräv, gräv, gräv, spade, spade,spade....wish me luck..o ha en fantastisk fredag..kramar om hårt

    SvaraRadera
  3. Oj 13 dagars jobb! Skönt du får vara ledig nu då! Kram

    SvaraRadera