tisdag 29 september 2009

Nyfiken

Ibland är min blivande man nästan lite illvillig.
Inte nog med att han åker till Italien utan undertecknad, äter på de finaste krogarna, går på vingård, kör åt helsike med en cykel utför en alp (ni kan vara lugna, han är inspekterad och hel) och shoppar runt i märkesbutiker medan jag stannar hemma och jobbar.

Här är fortsättningen:

1. När han kommer hem, så berättar han att han köpt en liten överaskning, men jag kommer inte att få den förrän jag fyller år.....HALLÅ?!?
Jag ÄLSKAR överaskningar men HATAR att vänta på dem!

2. När jag kom hem igår kväll, så har han ställt upp en underbart fin och trevlig liten påse i bokhyllan, men jag får inte röra, skaka eller klämma på den....
Nej då, det är inte alls retsamt - eller hur!!

3. Nu står den där och ser inbjudande ut och han bara myser åt mina suckar.

Jag tror det är en komplott!!!
Slutsats - Jag får klåda i fingrarna av komplotter.....

5 kommentarer:

  1. Hihihi han är elak på riktigt han den där Mr.M. Ska du verkligen gifta dig med en sådan elaking???

    SvaraRadera
  2. Haha, är det långt kvar till födelsedagen?
    kram på dig!
    /Jea

    SvaraRadera
  3. Nämen, vilken stil! Han vet minsann hur man håller damen på halster, vår gode Mr M ;)

    Okej, okej (ser skamsen ut). Jag ska vara stilla och lugn. Måste ju bli bra nog att flytta in med dig på ditt jobb sen juh! ;) Får försöka få chefen att förstå det också, han vill att jag kommer tillbaka redan på torsdag...

    Låter underbart att få klä sig som man vill. Vad är det för paradis du håller till på egentligen? Jag skulle få trubbel om jag hade t-shirt eller sneakers på jobbet :)

    Maken är faktiskt hemma och tar hand om mig lite idag, eftersom det passade hans jobbschema. Så lite spoiled blir jag allt :D

    Kraaaaaaam! <3

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för omtanken...och det har gått bra på nya jobbet..men trött är man i huvudet...ha ha...!ska plugga lite mera nu..dvs kirurgi.

    Ha det bäst!!
    kraaaamm

    SvaraRadera
  5. Hmmmmm engelsson väger för o emot..o tyvärr slutsatsen e nog..HÅLLLLLL FINGRARNA I STYYYR KVINNA..ja just du som ertappad står o rodnar med en prasslande påse taffligt gömd bakom ryggen...UPPPPP med den i hyllan..BUMMMSSS

    SvaraRadera