onsdag 23 september 2009

Ensammen i hela väääärlden.....

Jaha, då har man skickat iväg man och tax med tillbehör till sydligare breddgrader. Nästan så jag hoppades att Taxen skulle fastna i karantänen så jag fick hämta hem dem.
Det kommer att vara fasligt tomt i dubbelsängen - jag ska trösta mig med att vräka mig och liggga på alla håll och kanter.
Steg 2 när det gäller mina tröstpresenter:
Sms:a mannen vid någon okristlig timme med en låååång lista på fina saker och en avslutande snyftare om hur SYND det faktiskt är om "liten och ensammen i hela världen".
Han kommer att bli så pass upprörd över att bli väckt av något sådant att han inte glömmer bort det och förhoppningsvis blir han inte ilsk när han ser avslutet. Moooaaaha-ha-ha-haaa!!
Ööööh, jag menar - VEM ska trösta knyttet?!?

Nej, nu ska jag försöka peppa mig själv.
Ska till tant-sköterskan och kolla om jag är kry och rask och så ska hon tappa mig på blod - Är det något jag HATAR så är det nålar.
Huuuuuuu och kill i magen!!

2 kommentarer:

  1. Du är sååå bra på att smida planer....jag håller tummarna för att det lyckas. Så att det blir lite bättre present från honom än från mig med min fantastiska lottovinst på 46 kronor...

    SvaraRadera
  2. Hejs!!hoppas du överlevde tandssk. igår!! så du är ensam i helgen som jag då :-). Jag ska oxså vältra mig runt i sängen härs och tvärs...om jag nu kan det för mina värkande armar...jag målade klart vardagsrummet igår..så nu ska det städas till fredagsmys med med mig själv i helgen :-) ha det så bra och kramar

    SvaraRadera