måndag 28 september 2009

Row row row your boat....

Herrejösses vad det regnade imorse!!
Trodde jag skulle bli tvungen att köpa mig en sån där liten gul/blå, uppblåsbar båt på Statoil att ro till jobbet i.
Tack och lov lugnade det sig lite till dess att jag var tvungen att sticka ut näsan, så jag slapp. Sitter nu här i mina lurviga tofflor (Som en kollega brukar säga; Det ser ut som jag har två Old English Sheepdogs på fötterna) och börjar bli relativt torr.
Tog ni andra er till jobbet idag....eller gav ni tusan i det??

Annars kan jag säga att mannen landat på svensk mark igen och att vi åt en underbar italiensk middag igår.....jag hade gärna visat bilder men vi massakrerade uppläggningen innan jag tänkte på att ta fram kameran - skyller på att jag var jättehungrig efter jobbet.
Delrapport gällande min tröstpresent: Han säger att han handlat en liten överaskning till mig men att jag måste vänta till min födelsedag!!
Jäkla skräp, dit är det ju 2 hela veckor!!
Måste jag vara nyfiken jättelänge ju!!

Tack snälla ni som tycker att det är kul att läsa det jag skriver här och i mina inlägg.
Det värmer i hjärtat att kunna dela med er och kanske måla på ett litet leende.
Jag bockar mig ända ner till tangentbordet......gggghhhghghghhhghggjjjjbbb.
Ojdå, bockade lite för djupt! ;)

5 kommentarer:

  1. Ja gud vad det regnade. Men nu är det fint igen. Ha en trevlig dag.
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  2. Han är en aning elak han den där Mr M. Du är ju nästan inget nyfiken eller hur???!!!
    Nu är det fotat och klart....

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt det lät med tofflorna! Och att du får ha sånt på jobbet! Får jag komma och jobba hos dig? I'll be good, promise ;)

    Jag har varit hos flera doktorer idag faktiskt ;) Till och med röntgats på akuten! Nu är jag hel och fin (eller mja, lindad iaf) och sjukskriven med kryckor :)

    Vad skönt att mannen din är hemma igen, låter spännande som tusan med presenten där! Ha en härlig kväll tillsammans nu, stor kram från sjukstugan! <3

    SvaraRadera
  4. Hej Britney! Oj att du måste vänta i 2 veckor! Roligt att ni också är Nightwish galningar. Här var det soligt och fint, så det var inga problem att ta sig till jobbet. Kram

    SvaraRadera
  5. Å italiensk mat:-)!!!!jag älskar den!!har läst att de brukar ha mat/vinresor till Italien...tänk att bo på en Herrgård och så få lära sig laga italiensk..cykla till vingårdar...;-) nice!! och du!!GISSA hur nyfiken jag skulle vara....nästan så att fingrarna kommer dit till hyllan av sig själv när ingen ser.... ska bli roligt att höra vad det är!! kraaaaaaaaam

    SvaraRadera