onsdag 16 september 2009

Onsdag

"Att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till Tisdag"
/Nalle Puh/

God morgon på er, idag behöver man inte alls kunna stava till tisdag!!
I natt var natten alldeles för kort och jag tillbringade den med att bära runt på en massa saker, ni vet så där ostrukturerat när man bara lyfter upp en massa saker i en jättehög och prylarna petar iväg åt alla håll - Jag vet att jag bland annat hade en sop med skyffel någonstans i den där högen.
Nu undrar ni kanske vad jag gör på nätterna....drömmer konstigheter uppenbarligen.
Nåja, det som inte dödar, härdar.
Nu kör vi onsdag !!

2 kommentarer:

  1. Jamen ibland e tillvaron sådär trivsamt virrig o ostrukturerad..skönt det*S* Tack goaste du för dina ord på min blogg..kramar om

    SvaraRadera
  2. Godermorgon önskar jag dig..o en trevlig förmiddag o lunch o eftermiddag o kväll o sov för all del gott till natten oxå..o så en kram

    SvaraRadera