onsdag 9 september 2009

After work

I eftermiddag har jag och B varit och fikat gjort stan tillsammans. B köpte sig en helt underbar klänning som satt som en smäck och jag provade igenom hela sortimentet hos Karen Millen och en hel del av Tigers skapelser.
Vi hade jättetrevligt och även om jag inte kom hem med en påse så har jag fått massor av uppslag och ideér till min egen garderob. Ett tips mina damer, draperat är en hit i höst, är snyggt, läckert och gör ett under för de flesta figurer.
Så ta fram den grekiska gudinnan i er!!

1 kommentar:

  1. Mjaaeeeee engelsson tackar naturligtvis ödmjukast för fashiontipset..men jag klär nog inte som grekisk gudinna..e nog mer ett rufsigt lapptroll för tillfället..anorak o gummistövlar o bekväma jeans o vindrufsigt hår e dagens outfit*S*

    SvaraRadera