torsdag 10 september 2009

Ont, det gör ont, men det går...

Gymet igår efter ett par timmar i provhytt - då har hela kroppen fått sitt.
Jag ska inte ens börja med att diskutera var saker har sina blixtlås eller vad vi kvinnor ska igenom för att få på oss vissa skapelser - men att ha gått på ett par pass yoga innan är ingen dum inskolning.
Idag var jag übertrött och det gjorde ONT att skrapa sig ur sängen, det hade varit såå skönt att kura ihop sig bakom mannen, stjäla lite värme där och sedan somna om.
Men plikten kallade och det var bara att bita ihop och ta sig i kragen.....UHUUU!!
Nu är man uppe och även om det inte skuttas, så rör jag ju på mig i alla fall - Idag får världen faktiskt nöja sig med det!!

(Bild: Expressen)

3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Kul att få se lite semesterbilder, även om man inte fick nöjet att se er på dem ;)

    Har suttit och kikat lite på "den riktiga" bröllopsresan nu i dagarna, och Thailand ser ut att vara ett hett alternativ... drömma, drömma! ;)

    Hoppas du får en kanonhelg min vän, stor kram! <3

    SvaraRadera
  2. Hallå där,

    Allt bra denna lördag?? Själv har jag gjort en timmes pass med power walk på morgonen och nu sitter jag nermyst under en filt i soffan. Börjar få lite smått ont i skallen så funderar på att vila lite.

    Hoppas du får en trevlig helg, kram.

    SvaraRadera
  3. Men jisses då..låter inge bra..har du återhämtat dig

    SvaraRadera