måndag 14 september 2009

Allt annat än ullstrumpor...

Jag har varit på jakt efter ett par urtjusiga stay-ups....och det finns huuur mycket som helst att välja på.
I fredags sprang jag på ett par La Perla på NK för 1100 kr, väninnan hittade vid tidigare tillfälle ett par för 2790 kr (!!!!).
De var jättefina och är förvisso någon typ av microfiber istället för nylon men.....hallå?!?!
Vi pratar fortfarande om ett par strumpor - en maska bort och ni skulle få se en vuxen kvinna gråta. Jag menar det!!
Har övergått till nätshopping till jag bestämt vad jag vill ha för något, här kommer ett litet smakprov på ungefär vad jag tänkt mig.

2 kommentarer:

  1. Evas underkläder finns det mycket fint hos minsann.

    SvaraRadera
  2. Det var det värstaste utbrister engelsson imponerat..men sitter de verkligen uppe*S*

    SvaraRadera