fredag 25 september 2009

I startblocket...

Ligger i startblocket för ännu en fredag - Thank you!!
Det var en sån där elak morgon som smög på en, bara dök upp vid sängkanten och hojtade BÖÖÖÖH!!
Huuuuu!
Åkte till jobbet med världens skallebank och har nu kurerat mig genom att koppla in mig intravenöst till kaffemaskinen och kryddat med Alvedon.
Idag ska vi fira att min kära, goa, fina vän och kollega Ulrica fått sälja sin lägenhet i flygande fläng och siktar på "lite större".
Sådär, då har jag lyckats öppna båda ögonen....undrade just hur jag lyckades köra till jobbet. Fast man har ju gjort det ett par gånger så man kan väl vägen.
Ska kasta ett öga ut genom fönstret och se om det sitter fast någon/något okänt i grillen.
......
......
......
Såg bra ut!!

4 kommentarer:

  1. Haha, ja jag vaknade nyss så jag sitter inte i din grill i alla fall! ;) Men jo, det var lite otäckt, och vi kommer att ta det lite försiktigare ett tag framöver misstänker jag ;)

    Hoppas verkligen att skallen lugnar ned sig för dig, min lilla huvudvärk är självförvållad så jag får skylla mig själv. Men jag ska ändå testa att koppla mig till Nespresson och ta en tablett ;)

    Tack för din söta kommentar, means a lot :) Är glad att jag har dig, en tröstande namne på andra sidan stan är det inte alla som har!

    Ha en mysig helg trots allt nu, och kurera dig noggrant! Bamskekram till dig <3

    SvaraRadera
  2. Hah ja sedärja..nu fick jag en vision av dig på väg till jobbet högljutt snarkande o med autopiloten inkopplad..ja jisses det e farligt o läsa din blogg..alldeles för fantasieggandeju*S* O bilden på dig travande i korridoren med kaffekokaren på en sån där vagn de brukar ha dropp i på sjukhuset..jaaee den satt där oxå..kram på dig din toka o ha en toppenhelg..

    SvaraRadera
  3. Vad roligt du skriver! :D nej du är ingen tants! Tro mig jag nöter ut Nightwish skivorna här hemma. Så du gillar dom också? Kram

    SvaraRadera
  4. Jahaja..ja då hoppas jag du haft en fullständigt fantastiisk helg*L*

    SvaraRadera