lördag 11 juli 2009

Helgrapport

Jag älskar min blivande man!
Särskilt när han kliver upp på morgonen och steker pannkakor och brygger en bamse-espresso och sedan väcker mig.
Jag tror jag gifter mig med honom...Japp.
Annars är lugnet återställt dvs. fjärrkontrollen är lagad och åter i drift och M är glader.

Igår satt jag och fakturerade HELA dagen, låt mig säga som så att våra köksstolar inte är några kontorsstolar.
Jag satt från kl.07:00-16:10 och knackade, detta resulterade i grav träsmak och taskig cirkulation i benen men det går inte att halvligga och fixa med fakturor.
Det tog ungefär tre timmar att bli varm om fötterna igen!!

Annars lider jag av kraftig husarrest, vill ut och halta runt något centrum!!

Å, jo, just ja......taxen är tillbaka!!

Ha en härlig lördag på er!!

4 kommentarer:

  1. Misstänker att den där husarresten e precis vad dina fossingar skriker efter..så lyssna på de små omlindade stackarna nu förmanar engelsson halvsträngt...ja min gubbe e en filmfantast av stora mått..det dräller av filmer här hemma..detta med bröllopet tycker jag låter helt fantastiskt..jag o käre sambon har oxå de tankarna..men våra familjer e så splittrade åt alla håll så det tycks aldrig bli möjligt att samla alla samtidigt..de befinner sig i Japan Finland på Gotland o norra mellersta o södra delen av Sverige..alltid någon viktig person på språng åt något håll..o du..inte tusan kommer det o strula med din klänning inte..den kommer o hänga så fint på bröllopsdagens morgon o vinka dig till sig..lita på engelsson

    SvaraRadera
  2. Men va f**n förstår han inte att man ser dirrekt hur korta ben han har när hans ser ut så där i ansiktet?????

    Skojar bara MR M du e sååå fin.

    Fakturorna behöver inte dryga 8 timmar, du måste ta det lite lugnt och se till att fötterna får ordentligt med blod annars läker de dåligt serru. Gissar en timme ner och en timme upp är en bra ordning.

    I kväll bär det av till lapphelvetet. Ska snart gasa iväg till Bålsta med farbror Torsten, han ska bo hos farmor en vecka får se om dom lyckas tappa bort honom.

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej du! Vilken tur du har som hittat en sån man! Vill också ha den turen, men icke hittar bara på mörker monster... ;) Hoppas dina fötter bättra på sig snart. Jag är mycket på stugan och sen så gör jag små utflykter. Är sugen på att åka till Norge. Men funderar samtidigt på att ev åka en kortare tripp till Barcelona eller London i höst istället. Det kostar ju inget att drömma. kram

    SvaraRadera
  4. Hmm, har svårt att kommentera här tydligen :( Hoppas min förra kom med! :)

    SvaraRadera