söndag 19 juli 2009

Slappardag

Vi hade middag hemma igår...massor av god mat, dryck och trevligt sällskap. Idag orkar jag inte bry mig om någonting mer än soffan och TV:n. Vi har precis slängt in lite panerade tigerräkor i ugnen och sedan blir det tillbaka till soffan igen.
Imorgon ska jag försöka ta mig in till kontoret i filp flops...de enda skor som passar mig för tillfället. Fötterna ser ut som små vattenballonger men det ska tydligen lägga sig så småningom.
Hoppas ni har en trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Det e de bästa festerna.. de om uppstår spontant..ingen prestationsångest eller stress utan festen bar plötsligt finns.. Jaha så du ska kränga ner ett par vattenballonger i ett par flippflopps o trava iväg..jahaja säger jag bara

    SvaraRadera
  2. Aj det lät ingen skönt att ha vattenballongs fötter. Men festen lät trevlig. Jo Nightwish på hemmaplan är något särskilt. Kram

    SvaraRadera