måndag 20 juli 2009

Duktig men inte alltid smart...

Det är jag det!!
Idag proppade jag in mina vattenballongsfötter i ett par stora sandaler, slet åt mig paraplyet och trampade iväg till kontoret....ja, jag stoppade på mig lite kläder också förstås.
Folk kastar frukt på mig och skriker när jag låter bli...så det är bättre att anstränga sig lite. ;)

Kom fram lätt öm, kall och blöt om tårna - NEJ, inte världens bästa och klokaste beslut, jag vet.
Men det är ganska tillfredställande att kunna klappa sig på huvudet och "duktig flicka" sig lite.
Nu har jag dykt ner i mina härliga luddiga jobbtofflor, sitter här med fötterna på skrivbordet och börjar må helt ok igen.

2 kommentarer:

  1. Ok ok....engelsson fattar galoppen..klappar oxå på huvudet o säger duktig kicka..för strongt gjort var det förstås o trava runt på såna fossingar..gör det inte bara för ofta..o ang Zacs lekhörna så kan nog bara han avgöra vad som var viktigt..så domens dag kommer nog för engelsson..kram o ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Tur att du tog på kläder..... jag tycker oxå att det är obehagligt när olk skriker och kastar saker så jag anstränger mig oxå.

    Snart ska jag till tatueraren.....jag är lite skakis kan jag lova.

    SvaraRadera