onsdag 8 juli 2009

Hoppsan!

Tiden går rasande fort ibland.
Ja, jag vet att jag inte hört av mig på en stund men jag har jobbat på som tusan.
Har suttit och kliat mig i huvudet och spanat på husritningar....och nu pratar vi stora hus, hela kvarter och stora bostadsområden som man ska försöka få grepp om och hitta små detaljer i. Det har fungerat hyfsat men på eftermiddagarna har jag varit rätt less och aningen för vimsig i plymen för att vilja se åt datorn mer än nödvändigt.
Annars har jag bara en vecka kvar innan jag får ta bort mina mumiebandage och stygn - Jag hoppas det blir bra.
Men här är jag nu...vad har hänt er sedan sist?

3 kommentarer:

  1. Ja det är sant....jag miste oskulden i går, chailatte var riktigt gott å mina kladdmuffins blev perfekta mmmmmm. Jag ska göra nån gång och ta med till jobbet. Receptet finns i min blogg under kategorin mat och bak, snabba och riktigt goda.

    Det är massor med mörka moln här hos mig, ser ut att börja regna när som helst. Tur att jag har tvätt och packning på schemat inför resan mot lapphelvetet.

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Mr M kan väl stå och baka, visa honom och hälsa från mig....;0)

    SvaraRadera
  3. Skönt o höra att fina fossingar tillfrisknar o du med dem..skönt o pausa från måsten ibland..ditt jobb låter otroligt spännnade tycker jag..ja mina små barnarbetare e tyvärr bara aktiva när andan faller på..annars så e det underbart o ungdomligt lata så vete tusan om du haft så mycket glädje av dem...kram

    SvaraRadera