onsdag 29 juli 2009

Puh!!

Dagen började kl. 05:20 med att försöka komma i form för att gå till jobbet - Return of the living dead....
Kl. 06:09 trillar det in ett SMS som inkluderade ett crosstrainingprogram från en kompis, att utföras idag med många utropstecken och jaga med högaffel löften.
Aningen tidigt att skrämma igång min stackars kropp i min smak och tycke. Crosstraining är grymt effektivt, varierande och rätt kul men inte den tiden på morgonen.
Det visar sig i alla fall efter lite småprat på telefon att programmet egentligen skulle till en annan av tjejerna i gänget och hade hamnat på lite avvägar.
Puh, då kan jag återgå till att koncentrera mig på att ta mig igenom mitt program på gymet i eftermiddag istället....när jag vaknat ordentligt.

4 kommentarer:

  1. Gud vad duktig du är som promenerar till jobbet!
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  2. Haha, oj vilken skrämselhicka jag hade fått så där dags på morgonen! ;)

    Vilken färg hade du tänkt dig ha ditt bröllop i, utom vitt? Jag funderar och fnular, rosa, röd eller blå brudbukett, slips och allt annat... Inte lätt! :)

    Hoppas du får en bra dag på jobbet och inte sitter helt ensam som jag :) Bamsekram! <3

    SvaraRadera
  3. Herrejisses en sån start på dagen..tur du slapp*L^*

    SvaraRadera
  4. Va kul att du oxå gillar Elisabet Nemert..jag hittade just Den vita liljan först o hittade sen Vindarnas ö..jag ska genast leta rätt på Bortom Stjärnan..hon e en alldeles ny bekantskap för mig..men skriver precis så som jag tycker om..det e en skön konst att levandegöra historia som hon gör..

    SvaraRadera