fredag 12 juni 2009

Vilken jäkla resa....

...känns som jag blivit påkörd av ett tåg och sedan tillplattad av en, alternativt ett par tre ångvältar.
Vi hade sista ridlektionen inför sommaren igår kväll och jag hade nöjet att rida en rätt trivsam herre (häst såklart), som heter Robinson. Problemet är dock att han är stor som en jäkla finlandsfärja och att "jobba ihop" en sådan häst kräver vansinnigt mycket fysik av en.
Så för att komma till saken - Idag är jag död!
Grädden på moset är att jag glatt tagit på mig en extra lektion imorgon bitti också....ja, ja, det ÄR kul, MEN det kommer att bli hyfsat smärtsamt.
Så nu ska jag maka min ömmande, älskvärda kropp till kaffeautomaten innan jag somnar stående.
Åååååh, det är 40-års firande av en kollega i eftermiddag också...undrar om någon kan ta på sig att bära mig dit, hälla i mig lite att dricka....kånka mig runt minglandet och sedan hem.
Ska se om jag kan hitta någon som kan se mutbar ut...hmmm, hallå-å-å Fröken Fransson!!! ;)

6 kommentarer:

  1. Jisses du e modig..har inte suttit på en kuse på mer år än jag har lust att tillstå..hrmmm ja det var ju fler än vad som var roligt när man började räkna efter

    SvaraRadera
  2. ang chokladchilimoussen, om du inte gjort någon tidigare vill säga, så ska du göra en sockerlag på kakao, vatten, socker o chili som du sen rör ner i resten av ingredienserna..annars så löser sig inte chilipulvret

    SvaraRadera
  3. Självklart kan jag frakta dit dig, lite dricka kan jag säkert oxå bistå med men bära runt dig blir det inget av med serrru. Hemmåt kan jag oxå hjälpa dig en bit på väg.

    SvaraRadera
  4. recept ja..nu var det ett tag sedan så jag måste leta..

    SvaraRadera
  5. Ojsan, hoppas det går över fort :) Själv blev jag dyngsur idag och fick lagom ont i fötterna då ett ösregn överraskade mig på väg tillbaka till kontoret efter en provning i brudklänningsbutiken och jag fick springa hela vägen på mina pumps :)

    Ha en underbar fredagskväll, kram! <3

    SvaraRadera
  6. God kväll, tyvärr så jobbar jag helg så det blir inget mys för mig under helgen men du kan väll mysa för min del också?

    Ja du jag dricker faktiskt INTE kaffe hehe så blir inget hinkande av det heller haha.
    Men vi vilade en sväng på dagen så jag har överlevt dagen. Kevin somnade nyss och jag funderar på att slänga på en film.

    Hoppas du får en trevlig helg, kram.

    SvaraRadera