onsdag 17 juni 2009

Beslutsångest...

Imorse höll jag nästan på att missa bussen tack vare en utflykt i garderoben med beslutsångest . Fasen att det ska vara sån skillnad på ett par centimeter när det kommer till kjollängd.
Nu pratar vi inte ens om en kjol som är "musikant" - som goa fröken Fransson brukar kalla dem - utan en som slutar en bit ner på låret.
Temperatur....kjollängd....temperatur....kjol....temperatur....pust och suck....byta....ok då.
Mackligt!!!....får vänta till en annan varmare dag, idag blev det knälångt och sedan galopp till bussen.
Fast jag sitter här och surar lite för jag hade gärna haft den andra klänningen...får se till veckan då det tydligen ska bli toppenväder. Passar utmärkt för en kvinna på semester!!
Jag ska ha ett par dagar ledigt innan operationen nästa vecka, så jag ska passa på att gå på picknik och shoppa runt på NK:s rea lite.

Nä, nu ska man väl ta tag i dagen...sköt om er!

5 kommentarer:

  1. Gullegull dåra, hehe.... Men du har jag missat nåt.Vadå för operation? Kram Petronella

    SvaraRadera
  2. Operation..inget allvarligt väl säger engelsson ängsligt o skickar en försiktig kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad skönt att det inte var värre..men du jag avsäger mig alla krav på fröken Fransson för tillfället..du kommer o behöva henne under din konvalesens..

    SvaraRadera
  4. Ha nu en bra midsommar önskar engelsson

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Det här är mor, tillbringa inte hela morgonen i garderoben gumman. /Modern

    SvaraRadera