söndag 7 juni 2009

Söndag kväll...

Hej på er allihopa!
I helgen har det varit jobb för hela slanten. Vi har haft massor av bekanta ansikten i butiken vilket är jättekul. När folk trivs och kommer tillbaka...
Efter jobbet var jag förbi på Plantagen och fyndade lite grönsaker, som sedemera grävdes ner i trädgården efter alla konstens regler. Nu är en hörna helt klar!!
Nu gnisslar det från vardagsrummet. M sitter och väntar på att vi ska se film, då tar allt annat låååång tid. Jag är så glad för alla tips på tårtfyllning, de mottages tacksammast då vi ska till och beställa tårta till bröllopet snart.
Kommer ni på fler snaskigt goda tips så tar jag emot dem även utanför tävligen.
Nu ska jag gå och krypa upp i soffhörnet.

Kram och natti natt på er. Imorgon kör vi en ny vecka.

2 kommentarer:

  1. Hmm, tårta ja. Det hade jag helt glömt bort då vi ska ha mottagningen på en restaurang! tack för påminnelsen ;) Kram <3

    SvaraRadera
  2. Men tack för att du suktade mig med skagenvåfflor=/. Hoppas karln din ger dig en god middag snart annars får jag nog ta och ringa ett samtal till honom haha.

    God Natt

    SvaraRadera