onsdag 3 juni 2009

Min senaste kärlek!

Ännu en dag på jobbet är över....
Idag var det rivstart kl.07:00 med genomgång av ett projekt jag håller på med och sedan rullade det bara på. Så sitter man här igen framför datorn lagom trött och mör och funderar på dagen som varit. Jag tror vi skippar att kommentera den vidare och nöjer mig med att berätta att jag och M syndade med thai-mat ikväll och så tänkte jag dela med mig av mitt senaste "fynd" och stora kärlek från Ralph Lauren. Helt underbart skön!


(Bild: Maria)

5 kommentarer:

  1. Oj, den ser skön ut! Hoppas arbetsdagen var bra och att du får en skön, avslappnad kväll efter den tidiga morgonen :) Kram! <3

    SvaraRadera
  2. härligt med thai mat, hade gärna blivit bortskämd en dag som denna med lite hämtmat

    SvaraRadera
  3. Hallå där,

    Allt bra med dig? Själv har jag lite ont i skallen men det har jag haft till och från hela veckan, tror det beror på detta skitväder som är nu. Hoppas på fint imorgon i alla fall.

    Nja den där middagen får jag nog skicka dit någon annan att göra åt dig haha=)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Den er veldig fin! Ønsker deg en fin og avslappende helg:)

    SvaraRadera
  5. Fin fint!! Jag har nu testat på lite rosé vin trots att solen lyser med sin frånvaro. Man blir påverkad trots att solen inte skiner vill jag lova.......

    Trevlig helg vännen.
    Hälsa din sämre hälft puss och kram fån mig.

    Puss å Kram.

    SvaraRadera