måndag 1 juni 2009

Tävling!

Som utlovat kommer här en liten tävling för att jag ville fira att jag haft över 1000 besökare på bloggen.
Det jag lottar ut är följande paket:
* En fräsch necessär från YSL.
* Duschkräm från Molton Brown - Enlivening Toko-Yuzu, en av mina favoriter.
* Make-up remover från YSL.
* Dagkräm från YSL.
* Kylies nya doft "Couture".
* Naomis nya doft "Cat de luxe - With Kisses"
* Ansiktsmask från Skin Vitals.

För att delta i utlottningen länkar ni till tävlingen på er blogg och skriver en kommentar om att ni gjort detta. Sista tävlingsdag 10 juni och sista tid för inlägg är kl.10:00.
Jag tycker det är jättekul att få dela med mig av några favoriter till den som vinner, men jag är så glad över att ha er alla här.
Lycka till!!

12 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska priser! Jag brukar aldrig länka till tävlingar på min blogg, få se om jag gör ett undantag nu :D Kram

    SvaraRadera
  2. Hej hej vilken härlig kommentar jag fick av dej :)
    den tackar jag för ser fram emot att prata vidare med dej och hoppas att du får e härlig dag

    kram

    SvaraRadera
  3. Det jag kommer på spontant till tårtfyllning är hallon och choklad!

    SvaraRadera
  4. Jag läger väl min kommentar här då (man är ju inte dum, hehe)

    Jag som är lite anti söta tårtor ska fylla tårtan med syrlig mango- och passionsfruktsmousse.
    För att bryta lite ska vi även slänga in ett lager med chocklad. Jag var skeptisk först men bagaren sa att det var underbart. (Vi hann ju inte provsmaka då du vet vad som hände med förra bagaren).
    ___________
    Över till något annat:
    Ja Annika berätta att ni pratats vid. Hur var hon? Aldrig träffat henne på riktigt så jag är lite nyfiken på personen bakom den livliga rösten! :)

    Ja verkligen. Detta är ju en bröllopssida. Här ska man ju prata om glada saker! :)

    NU måste jag hoppa in i duschen och sedan sova. Kram o gonattt! :)

    SvaraRadera
  5. choklad ska de ju stå men du hajjar nog! ;)

    SvaraRadera
  6. Jag är barnsligt förtjust i jordgubbstårta så jag skulle nog vilja surprisa med en mycket somrig fyllning av mosade jordgubbar och vaniljkräm! Gud så sugen jag blev på tårta nu. Dessutom skulle jag "bre" alla bottnar med smält, vit choklad som får stelna innan man fyller tårtan. Smakar underbart och tårtan blir inte "blöt".

    Vilken fin blogg du har =)
    Många kramar!

    SvaraRadera
  7. Hallon och choklad skulle nog min innehålla tror jag.
    Länkar givetvis till dig.

    SvaraRadera
  8. Godkväll!
    Den behöver jag,härligt med nya produkter.
    Tårta, ja som flera har skrivit så är ju choklad och lite syrligt gott.Kanske med chokladkräm och passionsfrukt på. Eller hallon och vit choklad.
    här köpte vi vår doptårta, www.ultimatecake.se
    kram Jea

    SvaraRadera
  9. Är härna med och tävlar och har länkat här

    http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/06/tavla-om-nesessar-med-smaprodukter.html

    SvaraRadera
  10. grattis att så många varit inne! (:

    alltid kul att testa något nytt! Speciellt om det är någon annan som gillat och rekomenderar det! (:
    jag är absolut med och tävlar!

    jag har länkat till tävlingen här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/june/10-juni-goodiebag.html

    kram clea

    SvaraRadera
  11. Jag har länkat och vill vara med i lottningen :) Hejaheja!

    SvaraRadera
  12. Åh jag hade gärna varit med och tävlat! Så synd att jag hittade till tävlingen försent =/

    Har länkat till tävlingen här iaf: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/june/vinn-ett-fint-paket.html#comment =)

    SvaraRadera