tisdag 5 maj 2009

Vill ha!!

Efter första dagen på stegtävlingen (då jag även tillbringade en timme på gymet) tjurar min kropp och hävdar "Listen bitch, you do this and you die"!!
Berätta inget för den om att det kommer att dröja till semester är ni snälla...misstänker att den i så fall funderar på att hämnas.
Kanske på grund av det som man dras till bilder med olika typer av "slappa-möbler"...

Design och inredningsbloggen hittade jag bilder på den här fantastiska hammocken/hängmattan som jag föll pladask för. Tror ni jag kan övertyga M att det är viktigt att vi också har en?

- Skit i mat och hyra den här månaden älskling, vi ska anlägga en pool och köpa mig en specialdesignad hängmatta!!

Misstänker att förslaget inte skulle tas emot helt utan motargument...jobbar på den ultimata motiveringen...



För er som har barn och vill ha drömmen ifred, köp en sån här till de små.
Ni som precis som jag har barnasinnet kvar, ser eventuellt sig själva svingandes även i denna hojtandes WRROOOOM, WRRROOOMMM!
Raka vägen mot totalt haveri?? ;)


(Bilder: Hamaca & Wave)

4 kommentarer:

  1. Hahaha...kan tänka mig WROOM-stuket...men den andra är helt fantastisk. Såg den oxå igår för första gången, den är supernajs. Kostar säkert en stor hög med pengar tyvärr. Tackar för grattiset. Kram Petronella.

    SvaraRadera
  2. Vad kul! sån vill jag också ha! Du frågade om chokladblomman, jag har köpt den i en handelsträdgård. Den finns även som en knöl som man kan odla själv.

    SvaraRadera
  3. Skiiit snygg! skulle också vilja ha en kan jag lova, säkert svindyra eller vad tror du!? Jag kommer faktikst inte ihåg vad affären heter, vad kass jag är.. Min GI diet har väl gott sådär bra får jag medge. Jag försöker att laga lite Gi mat och bröd men har fuskat allt för mycket!! Ibland är man bara för svag för att inte äta choklad och godis mm.. fan då.. haha..

    SvaraRadera
  4. Åååh, en sån vill jag också ha! Ha en mysig lillördagsafton, kram! <3

    SvaraRadera