torsdag 14 maj 2009

Presenter!!

Ännu en arbetsdag slut. Sitter och laddar inför kvällens ridpass.
Igår var det presentdag, jag hann inte berätta då det blev så sent så här kommer en snabb uppdatering.
Från mig själv, till mig själv - det blev det de rutiga sandalerna.

Senare på kvällen kom M från sitt besök på Cardells med två stycken påsar till mig...en present!! Han tyckte att jag förtjänade det som kämpade på så mycket med allt möjligt både på jobbet och hemma att jag förtjänade en liten present....hur gulligt var inte det??

Varm i hjärtat och klump i halsen...han är så jäkla go, generös och omtänksam ibland att jag bara inte tror att han är SANN!
Vad det var?!?!

Det var plattången från ghd som jag har avundats min frisör.
Den är bara BÄST med dubbla keramiska plattor, bred och blir varm på ett ögonblick. Att det dessutom låg en hel hög bonuspresenter i form av olika hårvårdsprodukter och en resehårtork i påsen gjorde ju inte saken sämre...jag kände mig fasligt bortskämd och GLAD!
Nej, nu ska jag byta om.

11 kommentarer:

  1. Han är för göllig han M, fast han har så korta ben......hihihihi... Näää det var styggt av mig han är så rar.

    SvaraRadera
  2. Det var gulligt av honom!!!var kan man köpa en sådan plattång??

    Jättesöta skor!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Vad härligt! Blir så glad när jag läser det här. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej i natten! Jag fick med en present idag! Visst blir man lite lycklig va? För presenten såklart men mest för tanken bakom. Grejt! Kram Petronella

    SvaraRadera
  5. De där skorna trippar jag gärna omrking i i sommar!!! :)
    Det samma till dig! Vad tror du om dessa skor:
    http://i18.ebayimg.com/06/i/001/39/67/6b21_1.JPG

    Känns de bröllopiga? :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul med en massa presenter!! skorna var suuper söta!! Måste också köpa ett par nya snygg skor känner jag :D

    Ja hoppas verkligen på bra väder och en riktigt bra helg!!

    SvaraRadera
  7. Söta skor! Vad kul att få presenter så där :) Hoppas att du får en riktigt mysig fredagskväll, kram på dig! <3

    SvaraRadera
  8. Vilka fina presenter=)

    Ja tyvärr ska jag jobba hela helgen så det blir en lung och snorig helg haha.

    Allt bra med dig då?

    SvaraRadera
  9. Dem tror jag absolut på!
    Jag tänkte själv bryta av med något, gärna något blått. Men har inte hittat de rätta!
    Eller jag hittade dessa:
    http://www.saksfifthavenue.com/main/ProductDetail.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524446215071&FOLDER%3C%3Efolder_id=282574492709363&ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474399545537&bmUID=1242415904439&ev19=1:3
    Lång länk, tyvärr! :)
    Men de gick på ungefär 10.000 med frakt och tull och sånt.. urtrist! :)

    SvaraRadera
  10. Jag fick tag på duschgelen och det andra på en konkursförsäljning i Luleå. Kommer inte ihåg vad affären heter. Men serien heter blueq. Kram

    SvaraRadera
  11. Åhhh så heldig du var, kjempe flott gave du fikk også...Super flotte sko!

    SvaraRadera