onsdag 13 maj 2009

Skratt och sandaler

God morgon!!! Gällande måndagens inlägg får jag tacka för förslagen. De bjöd på förlösande skratt.
Japp, undertecknad har en strålande, livlig och aningen sjuk fantasi. Har därför inga problem att se mig själv och blivande make shakandes vilt till "Big butts"...ska kolla med M och sälja in idén.

Idag har vi en underbar solig vårdag i Stockholm och jag sitter och ser fram mot lunchen då jag och U ska trampa ner till Zoe på Hornsgatan och spana på skor. Jag ha mina ögon på ett par supermysiga kilklackssandaler från Tommy Hilfiger....måste bara bestämma om jag vill ha klassiska marinblå eller de supersöta rutiga. Kanske måste ha båda!!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Jo snart är vi en till hemma...förmodligen en kattkille...svårt det där att se när kissungarna är så små...men det såg så ut iallafall...!återstår att se nästa vår. Åh du är som jag och tusen andra...älskar skor!!har ibland oxså känt så där...och sedan kommit ut med båda paren..hoppas du får en skön dag idag!!kramar

    SvaraRadera