torsdag 28 maj 2009

Jätteglad!!

Jag blir så glad när jag ser att räknaren snart är uppe i 1000 besökare, på min lilla sida!!
Tack, tack, tack alla ni som tittar förbi och ännu gladare blir jag av era små kommentarer och hälsningar.
1000 besök är inte så mycket i det stora hela jag vet...men det struntar jag i!! Ni är viktiga och välkomna varenda en av er.
Nu ska jag sätta mig ner och fundera på något bra sätt att fira på - En tävling kanske kan vara något för er?

Stora kramar!!
(Bild: Bloggbruden)

4 kommentarer:

  1. Självklart, bara höra av dig när det är dags:-)
    Grattis i förskott!
    Kram Jea

    SvaraRadera
  2. Grattis till tusen besökare :) Man blir så glad av att komma hit ju! Hoppas allt är bra och att du får en skön torsdagskväll, kram! <3

    SvaraRadera
  3. Man får grattulera klar du ska va glad för dina besökare, finns inget så härligt som när man får lite cred när man bloggar, slumpen tog mej hit och jag tycker du har en väldigt trevlig blogg...

    www.misstessan82.blogg.se

    SvaraRadera