torsdag 21 maj 2009

Extreme bathroom makeover och jetsetliv

Idag har jag målat badrum...ja, fåglarnas alltså.
Fågelbadet var slitet från förra säsongen och fick sig därför en omgång med lite antik guldfärg. Ska se till att få ut det i trädgården när jag grejjar vidare därute imorgon. Trädgårdsbordet har också fått sig en till omgång med olja och jag har lagt stenmjöl ovanpå duken som ligger under gångstenarna jag lagt om. Det var dagens rapport från trädgården.
Dagen avslutades med panerade tigerräkor och sweetchilidip samt ett glas kallt rosévin på solsängen, inte helt fel vill jag lova.
I mitt nästa liv ska jag bli jetsetare och göra sånt varje dag...mja, med viss ändring av menyn från dag till dag - men annars så kan jag nog vänja mig.
(Bild: Jetset)

3 kommentarer:

  1. Nu du fröken kan du kolla recept och bjuda M på köttbulle rullar i morgon som frukost på säng.

    SvaraRadera
  2. åhh grilla tigerräkor och doppa i sweetchilisås brukar jag göra om somrarna hemma hos föräldrarna. Det är det godast ever! :)

    kram

    SvaraRadera
  3. (Tror inte min första kommentar kom med...)Wow, vad duktigt av dig! En riktigt bra dag med andra ord :) Själv pysslar jag med komihåg-listor inför bröllopet, mycket att hålla i huvudet! Kram <3

    SvaraRadera