söndag 24 maj 2009

Söndag kväll

Ledigheten tar slut fort!!
Imorgon börjar jag min sex-vecka.....

...inget kinky med det. Beklagar om ni blev besvikna.
Jag börjar KLOCKAN sex på "vanliga" jobbet hela veckan. Lite slitigt att kravla sig upp, men man får å andra sidan sluta klockan tre vilket känns som det gör massor tycker jag.
Idag har jag jobbat i butiken...tyvärr rätt tunnsått med folk men vi har fått in MASSOR av fina varor.
Och tänk er mina damer, jag får BETALT för att klä av och på män!!
Det är som att ha en bunt GI Joe och Ken-dockor i full storlek....mja, inte precis alla kanske men det är strunt samma.
Alla är i alla fall lika glada och nöjda när de hittar något de trivs och känner sig fina i och det är SÅ kul att hjälpa till och bidra till det.
När jag kom hem var jag och M och drog ett varv runt mil-spåret och nu håller jag på att gratinera kyckling till middag.
Ha nu en trevlig avslutning på den här veckan och en bra början på nästa så hörs vi snart igen.
(Bild: Photobucket)

3 kommentarer:

  1. Vilken butik är det du jobbar för? :)

    22 augusti gifter vi oss, fick datumet bekräftat idag :) Vilket datum gäller för er?

    Ha en bra början på veckan, kram! <3

    SvaraRadera
  2. hihi åh tack :) glad jag blev av att höra det!

    Allt bra annars söt?

    SvaraRadera
  3. haha jaa han dansar säkert där uppe och gud vet vad han gör mer :P men riktigt jobbigt är det! som tur var så höll han inte på så länge så det har gått rätt bra med hemtentan ändå hihi.

    Vad tittade du på för något på tv?

    SvaraRadera