torsdag 7 maj 2009

Jobb, jobb, jobb

Hej och hå! Massor att stå i just nu, vilket är jättekul men det blir inte så mycket skrivtid över. Ni får försöka stå ut med mig en stund.
En av sakerna vi håller på med är att fixa till föreningens uteplats. Den ska pimpas med nya möbler, krukor, grill och växer osv...
Möblerna kom igår och ska oljas en extra gång - för säkerhets skull. Vi ska bestämma växter till krukorna som jag och Å var och köpte i förrgår och sedan ska de planteras. Ikväll är det inköp inför en middag som jag och M ska hålla imorgon och sedan är det ridning. PUH PUH!!
Här ser ni möblerna vi beställt, snygga, stabila och inte så mycket jobb med att underhålla dem. Själv har jag solsängar från Hillerstorp och är jättenöjd.
(Bild: Hillerstorp)

2 kommentarer:

  1. Snygga möbler.

    Ja har inte vant mig än vid den nya frisyren men hoppas på att jag gör det snart:P

    SvaraRadera
  2. Låter som om det kommer att bli grymt bra i slutändan! Ha en mysig lördag, kram! <3

    SvaraRadera