tisdag 26 maj 2009

Träning...

Igår var jag och rände runt i Hagaparken med en vän som har träning på schemat via jobbet. Snacka om att maximera sin träning när man försöker hålla samma takt som någon som har bättre kondis. Kanon helt enkelt!!
Har också beslutat mig för att ge Crossfit ett försök som träningsform, omväxlande och tydligen jäkligt effektivt.
Kanske får jag se beachen år 2009...vi är på väg åt rätt håll!! Lite hårdare i kroppen och bara ett par kilo till så är jag DÄR!
Idag sitter jag och spanar ut på solen.
Som jag sa i tidigare inlägg så slutar jag tidigt i veckan och idag ska jag spurta hem och slänga mig på solsängen. Bye, bye Iprenfärgade ben!!

7 kommentarer:

  1. Ja jag blir också sur då de tar överpriser! :(
    Men nu har jag hittat min guldklimp! :)
    Tyvärr var det sista paret men jag har hittat ett annat par jag kanske ska lägga vantarna på! De har lite högre klack men jag får slänga i en sula partyfeet!

    Men vet du vad det värsta är. Värt tält kommer verkligen inte komma fram i tid så nu vet vi inte vad vi ska göra. Sucksucksuck!!!

    Vad gör man när man får så många motgångar?
    Är det meningen att man ska gifta sig då?
    Jag fattar ingenting! :(

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen på att det kommer gå bra, nu har jag iaf 50 % chans att komma in! Vad duktig du är som tränar, jag har också tänkt köra igång och gå ut och springa lite mer nu i sommar.. men det är lätt att det bara stannar vid tänkandet som synd är, haha!

    SvaraRadera
  3. Nej jag vet, det är bara så lagom surt.
    Men vi får hyra ett rent-atent tält istället.
    Vad annars kan man göra liksom? Sitta utan tält är lite risky om de börjar regna! :)

    I mina ögon kommer det ju såklart inte bli lika fint och jag kommer säkert sitta och undra hur fint det hade varit med det andra tältet, men jag tror absolut att det kommer bli fint ändå.
    Vi har kollat på massor av bilder och det blir helt ok.

    Jag måste bara radera min fantasi!

    Tack för din visa ord! Nu ska jag till sömmerskan :)

    SvaraRadera
  4. Haha, jag pratade med en av mina vänner som sa att hon hade ätit nyttigt hela veckan så sa jag att jag hade vräkt i mig en massa glass.. Hon kollade då på mig och sa - men glass räknas ju inte, haha.. Inte så nyttig vecka visade det sig sen ändå, kul!

    SvaraRadera
  5. Har du hunnit få lite färg på kroppen än? :)

    jag satt ute i solen efter lunch och det var hur najs som helst. Men nu är det supermycket moln på himlen och grått är det också.. jätteskumt iom att det skulle vara molnfritt idag ju.

    kram!

    SvaraRadera
  6. tack för tipset! :)
    ja på SMHI står det nu att det ska regna ikväll.. usch sånt gillas inte hehe. men bra på ett sätt ju.. då kan jag ju sitta inne och koncentrera mig på plugget :P

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för trevlig kommentar, bara hojta till så ska jag hjälpa dig vad gäller bukett.
    Ha en toppendag!
    Kram Jea

    SvaraRadera