onsdag 19 augusti 2009

Touchdown...

Då var man landad, installerad, lätt vidbränd, festad på champagne och inbokad på diverse spa-behandlingar - kort sagt en härlig start på semestern.
"Taxen" (ni som varit med en stund vet vem det är) följde med till Cypriotisk mark och döptes omgående i medelhavet till det mer lokalt klingande "Taxos".
Idag bär det av i bil till Larnaca för lätt shopping men först ska vi tillbringa ett par timmar på Macronissos med sol och bad.
Nu ska det gås och sprayas med solskydd efter alla konstens regler.

6 kommentarer:

  1. Lovely!!! Låter som ni har det toppen.
    Hälsa Taxos och päronen.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hejs!
    Njut nu av semestern!! och alla paraplyer !! varenda sekund!!
    Vi väntar här för att höra vad som händer "by Larnaca"
    kramar

    SvaraRadera
  3. Låter härligt! Jag bokade en resa till Barcelona igår. Fattar inte hur jag tänkte, men kände att jag måste få komma iväg. Fortsätt njuta av din semester. Kramar

    SvaraRadera
  4. engelsson e nöjd med rapporten så här långt..det verkar som om du verkligen har semester*S*

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har det underbart... Min dotter tyckte att ni kunde ha tagit med er henne... men att hälsa Lollo & Bernie fick jag lova att jag skulle framföra !! Så hälsa giraffen o björnen.. o din blivande man !!

    Kollegan, bordet brevid !!

    SvaraRadera