onsdag 5 augusti 2009

Optimist javisst!!

04:20 - Jodå, klockan ringde idag igen...
Vaknar vildsint vimsig i plymen och får för mig att jag sovit för länge, studsar upp och greppar i farten mot badrummet klockan för skadekontroll....det står 04:20.
Landar tillbaka i verkligheten igen efter en stund i panikens glada land, andas djupt, trycker på snoose, kryper ner i sängen och drar täcket över mig 10 minuter till för att bli av med stresskänsla och hjärtklappning.
Sen var det djupdykning in i garderoben, sneglar mot fönstret och ser en klart blå himmel - det blir sommarklänning idag, optimisten i mig ler glatt mot solen.
Räknar vi bort hatten och att jag minsann inte är på någon strand utan sitter fast förankrad vid skrivbordet, så har ni dagens outfit här.
Galet skön och kan varmt rekommenderas, du hittar den på La Redoute.

(Bild: La Redoute)

1 kommentar:

  1. Men lilla du...vad jobbar du med som ska gå upp 04.20,,, mitt i natten....huvaligen....La Redoute brukar jag handla av faktiskt...lite så där förtjust i franska kläder och JJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA PARIS Naturligtvis!

    kram kram

    SvaraRadera