söndag 16 augusti 2009

Packeti packeti pack....

Här packas resväskan för fullt....inte min favoritsyssla direkt men orsaken är ju trevlig.
Imorgon bär det iväg på en hel veckas spa-vistelse, gissa om jag längtat.
Jag ska ligga och varva paraply med parasoll - parasoll över huvudet och paraply i drinken.
Det finns en viss risk att jag inte kommer att dyka upp på nätet på åtminstone en vecka, så jag hoppas ni försöker ha överseende och jag önskar er självklart välkomna åter snart igen.

Mot soliga stränder!!

(Bild: media-cdn)

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en underbar semester! Njut Kram

    SvaraRadera
  2. Flyg försiktigt kära du och ta tre paraplyisar för mig......om dagen......okej!!!

    Hälsa Mr M och ta hand om er.

    Puss å kram å skump i rumpen.

    SvaraRadera
  3. Oooooja engelsson har masser av överseende jaaadå..bara du lovar o svepa en sådandäringa paraplydrink för min räkning oxå..o lovar o ha det toppen härligt o supermysigt precis hele tiden

    SvaraRadera