måndag 10 augusti 2009

The final countdown..

Sista måndagen innan semester - Raj raj raj!!!

Lördagen gick åt till jobb, taskigt med tanke på det underbara vädret men min semesterplånbok kommer att tacka mig i slutat av månaden och det var väldigt lite folk så det blev en mjukstart.
Söndagen gick till raka motsatsen, jag tränade den mycket avancerade slappa-övningen.

Sen var det ju dags att gå till jobbet igen och här börjar man märka att sommaren är över och att det börjar dra igång igen. Jag som beställt ytterligare en lugn vecka nu innan semester - Jäklar!!
Nåja...vad är väl en bal på slottet...när man kan gå på semester när det här är över.
Gissa om jag räknar ner.

1 kommentar:

  1. Här längtas det hör engelsson..det e dig väl unt o komma iväg..ha en toppensemester..kram

    SvaraRadera